ABC-LEKARNA.cz | Poradna a zkušenosti s léky a léčbou nemocí
 Poradna a zkušenosti s léky a léčbou nemocí 

Nevera manžela - Poradna a zkušenosti

Poradna a zkušenosti s léky a léčbou nemocí, Nevera, manžela

Nevera manžela

lienka 39 - 28.3.2010 17:43:11
Mám 39 rokov manžel 40 pred mesiacom som sa dozvedela o jeho nevere s kolegyňou. Sme spolu 20 rokov. Ich vzťah trval neuveriteľné DVA roky. Nebol by mi to priznal keby na to neprišiel manžel jeho milenky. Veľmi svojho manžela ľúbim máme spolu dvoch synov vo veku 19 a 18 rokov. Nekričala som nenadávala len som nemohla prestať plakať, keď si uvedomíte že celý ten čas ste žili v klamstve. Zrútil sa mi celý svet. Hovorí že ma miluje že chce byť so mnou ako mu mám veriť keď ma dokázal podvádzať taký dlhý čas a čo som ja za ženu že som to nevidela. Povedzte mi či je ešte možné, aby sme mi dvaja našli k sebe cestu a zostali spolu. Je mi hrozne ťažko každý deň každú minútu.


Odpověď zdravotníka na dotaz: Nevera manžela

V tomto vám pomôže len čas a jeho snaha o získanie vašej dôvery. Ide to ale je to veľmi ťažké a chce to veľa sebazaprenia, odpustenia a to je veľmi veľmi ťažké. Ak toto zvládnete spoločnými silami, tak môžete budovať váš vzťah nanovo. Držím vám palce, nie je to ľahké ale dá sa to, pokiaľ to obaja chcete a chcete za záchranu vášho vzťahu bojovať.


Odpovědi návštěvníků stránek:

29.3.2010 5:30:36
Je to veľká rana, chápem vás. Cestu k seba je možné nájsť, ale pod jedinou podmienkou. Jednoznačne sa váš manžel musí vrátiť späť - celý, i s myšlienkami!!! Ten vzťah musí byť z jeho strany jednoznačne ukončený. Samozrejme to musí chcieť inak to nepôjde. Teraz ste v šoku, po čiastočnom ukludnení sa spýtajte čo by manžel chcel, ako chce žiť ďalej. Porozprávajte sa a podľa toho čo povie skúste sa rozhodnúť vy. Ak to bol z jeho strany blbý úlet ( verte je to časté, príčin je veľa ) a vy ho stále mate rada platí to čo som písal na začiatku. Potom len pomaly zabúdať a dôverovať. Je to ťažké, ale dá sa to. Veď i tak ho ľúbite a nechcete aby šiel za inou. Držím palce.r.


29.3.2010 18:58:54
Dakujem Vám za vaše slová ale myslíte si že úlet môže trvať dva roky?Aj ked by som tomu veľmi chcela uveriť.Veľmi ho ľúbim a chcela by som sa s ním milovať každý deň ale skoro vždy ma prepadnú pochybnosti či sa tak nemiloval s ňou.Nechcela som vedieť podrobnosti kde sa milovali a kedy a ako často možno by bolo lepšie sa to spýtať ale nevie či by povedal pravdu aby mi ešte viac neublížil.ja len dúfam že sa s tým naučím žiť lebo zabudnúť asi nedokážem.


6.4.2010 12:34:50
Dobrý deň,ste statočná žena a je krásne, že svojho manžela ľúbite a chcete bojovať po toľkých rokoch. Tak ako písala pani predomnou,keď to cíti on ako Vy,vráti sa späť celý, neriešte prečo,kde a ako to robili spolu. To Vám iba ublíži. Keď sa vráti k Vám znamená to, že ste vyhrali! A keď mu odpustíte, treba aj zabudnúť. Bez toho to nejde. Odpustiť a nezabudnúť znamená,že ´to´bude stále medzi Vami. Pozrite sa na Váš vzťah potom z inej strany a užívajte si ho, možno niečo zmeníte, možno to bude dokonca lepšie. Ale výčitky,neodpustenie,pripomínanie, to by nemalo zmysel ani pre jednoho z Vás! A ešte na Vašu otázku, áno, je možné,že úlet trvá 2roky, aj viac. Kým je pre neho všetko bezpečné, nikto nevie, manželka netuší, berie to ako spríjemnenie života a v kľude aj bez lásky. Muži sú trošku iní ako My baby. Prajem Vám veľa šťastia a síl!


6.4.2010 14:37:37
Dobrý deň,ja by som nedokázala žiť s niekým,kto by ma celý čas podvádzal a klamal do očí...Obdivujem vás,že máte takú silu bojovať.U mňa by nemal šancu,hnusil by sa mi.Ale držím palce


6.4.2010 16:17:45
Všetci z času na čas klameme a vzdať to,je najjednoduchšie. Kto naozaj miluje bezhranične,miluje bezhranične.Tam nie je o čom písať. Veď každý robí chyby. Tu záleží iba od človeka, či má v sebe silu milovať ďalej,alebo to nechá tak a bude nadávať na celý život.


6.4.2010 16:19:28
Máte pravdu, väčšina ľudí robí ´poslednú vetu´.Nadáva na všetko a všetkých,sťažuje sa a sú nešťastní.


10.4.2010 13:24:09
dakujem vám že mi dávate aj vašimi názormi silu.Rozhodla som sa už nato nemyslieť každú minútu.Je to veľmi ťažké ale skúsim to Dakujem


11.4.2010 19:30:00
Ste určite skvelá žena, to súdim podľa toho čo píšete a ako to chápete a ja Vám veľmi držím päste! Máte pravdu,nemyslite na to veľmi, ak sa dá čo najmenej. Pokúste sa byť šťastná, možno si najdete niečo čo Vás naozaj veľmi baví, neviem, hory, aerobic, možno masáže, keď sa budete cítiť dobre,bude to z vás vyžarovať a znovu Vás začne obdivovať a zbožňovať nielen Váš vlastný manžel, ktorý si uvedomí, že nikto sa Vám nevyrovná, ale pocítite obdiv z každej strany. Viem o čom hovorím, verte si!! Veľmi držím päste!


12.4.2010 11:01:29
Ako keby sa ten prípad týkal mňa, tak ďakujem aj ja za názory a povzbudenia. Veľmi to pomáha. Ja som sa pred pár dňami dozvedela, že ma môj manžel podvádzal 26 rokov a ja som mala klapky na očiach. Aj keď som mala podozrenia, vždy ma vedel obalamútiť rečičkami. Jediné šťastie má teraz v tom, že som zostala, je že skutočne posledné štyri roky sa vlastným pričinením zmenil v pohľade na život. O tejto jeho nevere som sa dozvedela po 30 ročnom manželstve na základe gynekologických výsledkov - HPV, ktoré je prenosné pohlavným stykom a prepukne niekedy až po desiatych rokoch a tak musel ísť s pravdou von. Pravda o nevere veľmi bolí a čím viac onej viete, tým je to horšie, ale zvedavosť o podrobnostiach je veľmi silná. Ja som sa rozhodla zostať a preto musím na minulosť zabudnúť a žiť prítomnosť. V jednej peknej knihe sa píše: jediné čo môžeme naozaj pravdivo povedať o minulosti, je, že minulosť už nejestvuje. Buďme silné!


12.4.2010 11:32:05
Dobrý deň,máte úplne pravdu,to jediné, čo môžeme povedať o minulosti je, že už nieje. 26rokov, to je sila, má to určite v povahe,takže meniť to je plytvaním energie. Ale ako ste napísali, pravdepodobne dospel,zostarol,zmúdrel, volajme to ako chceme, keď cítite,že posledné 4roky prehodnotil pohľad na život. Viete, ako som už písala, vôbec nie som zástancom nevery,mám skvelého manžela a neviem si predstaviť,že by sa to stalo,ale keby,tak sa pozerám na viacej aspektov,nie iba na to,že bol s nejakou ženou mimo mňa, čo by samozrejme hrozne bolelo. Ale mám triezvy pohľad na život a myslím si, že 99%mužov ale v tejto dobre aj žien spraví prešľap.Niekto raz,niekto pravidelne. Brala by som veľký ohľad na to,aký manžel je,ako sa o vás stará, staral,ako sa správa, aký je doma....Ak chápete ako to myslím.Keby tieto veci neboli dobre,tak by mi nestálo za to zostasť s takým človekom, radšej by som si poplakala,pretrpela určite obdobie a bola by


12.4.2010 11:34:47
slobdná(myslím duševne)a keby bolo všetko ostatné v poriadku,snažila by som sa na to zabudnúť kozmickou rýchlosťou,neobviňovať,nevyčítať,prehodnotiť doterajší život, starať sa viac o seba, ako som písala paniam pred Vami,ľúbiť seba samé aj manžela a žiť pre tento okamih.Minulosť nám už nič viac nemôže ponúknuť. Všetko záleží od toho,z akého uhľa sa na vec pozeráme. Ešte sa vrátim k tomu, ako ste písali, že zvedavosť o podrobnosti je silná. Načo? Iba to ublíži,budete na to myslieť ďalej a nikdy sa neoslobodíte. Nechcite aby Vám bol manžel vďačný,že ste mu odpustili,pretože to nieje cieľ a dôležité je,aby ste to nerobili pre neho,ale pre SEBA,buďte šťastná Vy


12.4.2010 17:25:20
Ďakujem.Verím, že som sa rozhodla dobre. Spravila som veľkú čiaru za všetkým čo bolo a idem žiť s novým manželom. Tak sme sa dohodli a musíme sa teraz spoločne snažiť, aby bol život pre nás pekný. Aj ja som do nedávna verila vo vernosť a nikdy by som nepripustila, že by ma manžel klamal s inými a stalo sa. Aj z trpkého sklamania sa môžme poučiť a chcem ísť teraz novou cestou a viac sa starať a hladieť na seba, lebo do teraz som to robila pre rodinu a na seba som zabudla.


6.10.2010 12:15:10
Reagujem na vetu: "Aj keď som mala podozrenia, vždy ma vedel obalamútiť rečičkami." V priebehu Vášho manželstva vás ako vy píšete nie len "balamutil rečičkami", ale aj úmyselne 30 rokov bez mihnutia oka úmyselne podvádzal ďalej.


22.10.2010 9:48:10
Dobrý deň.Aj ja mám tento problém. Môj manžel behal za jednou slečinkou a keď ju to prestalo baviť, behá za ďalšou. Mne tvrdí, že ma miluje. Aká je to láska? Ja ho milujem nadovšetko, ale už po toľkých rokoch strácam silu bojovať. Jeden jeho úlet trval viac ako 3 roky, tento sa ťahá už druhý rok. Je to obtiažne tváriť sa pred deťmi že nič sa nedeje a všetko je v poriadku, veď majú oči, hlavne tie väčšie. Chýba mi energia, všetko som robila a robím pre rodinu a deti, na seba mám málo času. Toho som si dopriala až teraz prakticky jemu natruc, aby sa on viac venoval deťom. Aj z tým si však "poradil". V jednom okamihu to vyzerá sľubne a zachvíľu na to dostanem poriadnu "facku". Som so silami v koncoch, len deti ma držia.


13.12.2010 10:52:37
Zdravím vás...ja som sa tiež po 20 rokoch manželstva dozvedela , že ma manžel skoro rok podvádzal s 22 ročnou slečnou..vzťah s ňou ukončil...je to už 8 mesiacov...odpustila som mu...lenže najkrutejšie na tom je , keď mi povedal , že so mnou nie je šťastný...nechce sa rozviesť,chce byť so mnou...neviem ako ďalej...milujem ho nadovšetko...včera som mu povedala , že ak bude bezomňa šťastnejší,že odídem..povedal , aby som zostala..neviem čo mám robiť..


17.12.2010 12:01:27
Dobrý deň, dobre padne prečítať si skúseností iných žien.Dozvedela som sa o virtuálnych neverách manžela.Celkom náhodne, ani vo sne by mi to nenapadlo.Najprv na internete,potom cez sms. Dostali sa mi do rúk aj výpisy z jeho mobilu a vyrazilo mi to dych.Je to 6 mesiacov trápenia, neviem sa s tým zmieriť.30 rokov manželstva sa mi zrazu zrútilo.Vraj ľutuje,ale pri pohľade do jeho tváre vidím cudzieho muža.Bojím sa, že sa nedokážem cez to preniesť. Deti mám dospelé, veľmi by ich ranila pravda o tom čo robil,bojuj sama,ale veľmi sa mi to nedarí.Držím palce všetkým oklamaným ženám.


28.12.2010 8:58:13
Zdravím dievčatá....To čo tu píšete je aj môj problém.Mám 3 deti(20,14,13)r.Konečne som sa tešila,že nám decká vyrástli,zlepšila sa nám finančná situácia...Dlho sme sa trápili aby sme sa mali dobre...A teraz keď som si myslela ,že sa môžeme jeden druhému viac venovať,tak ma manžel za tento rok opakovane podviedol... Viem o kolegyni z práce a 2x bol v bordely....Najhoršie na tom je,že ja viem aj detaily...Bolí to...Jeho kolegyňa sa dokonca bránila(chudera)povedala o mne ,že mi nešahá ani po členky...Vtedy som si uvedomila,že to nemá logiku a je to úbohé...Dokonca v bordely porozprával štetke,že akú má on doma úžasnú a atraktívnu manželku..a už ďalšie intímnosti zo života môjho manžela nebudem ani písať.Nerozumiem mu...Má 43 rokov,krásnu zdravú rodinu,nikdy sa nesťažoval na naše manželstvo...Milovať sme sa milovali a často.Starať sa o seba starám.Dbám na to aby som bola vždy upravená,cvičím,zdravo sa stravujem o rodinu je postarané,domácnosť zvládam hravo sama...A PREčO to urobil?Tu asi dievčatá odpoveď nenájdem ,lebo aj vy sa pýtate to isté...ešte neviem ako to skončí,lebo rozvádzať sa nechceme,ale na jedno som veľmi hrdá...som temperamentná povaha a ja som si dokázala zachovať chladnú hlavu...Plakať som plakala a veľa..Bola aj veľká hádka....ale ja som sa neznížila natoľko aby som išla za jeho kolegyňou,nerobila som žiadne scény(aj keď som chcela a kamoška mi to dokonca radila),nevystavila som deti stresu z nášho zlomeného vzťahu,nerozbíjala som doma zo zlosti veci a podobne...snažím sa zamerať na seba a deti...začala som po 10rokoch šoférovať(úžasná sloboda),po rokoch som bola s kolegyňami posedieť v reštaurácii,od nového roku idem na angličtinu,chystám sa naučiť túto zimu lyžovať ,chodím do do wellnes centier...proste žijem si svoj život,ale pravda je že chýbami mi môj manžel, pre ktorého by som v minulosti aj dýchala...bol viac ako môj manžel...držím prsty a hlavu hore...


30.12.2010 17:08:04
Aj ja mám 39 a učím sa žiť sama s deťmi - 20 rokov vydatá, manželova nevera trvajúca n-rokov,naše harmonické manželstvo-šport, cestovanie, iné koníčky atď. Napriek tomu mu to nestačilo. Možno to pomôže, ale jeden môj známy, tiež neverník, ktorý pozná iných neverníkov mi povedal, že neverní sú muži, ktorí sú spokojní a majú pohodové ženy, tí hľadajú vzrúšo.Sú spokojní a vysielajú ,,vlny", ktoré priťahujú slečny. Ja si hovorím, že si zaslúžia ten život spolu a ja si zaslúžim to nové čo ma čaká. Idem vpred, nepýtam sa prečo. Nemá zmysel sa ďalších 20 rokov trápiť nad chlapom, ktorý si to nezaslúži.


20.1.2011 13:15:32
nema vyznam ostavat vo vztahu ci manzelstve s chlapom, ktory Vas tak dlhu dobu podvadza..prestante sa klamat, ze Vase manzelstvo bolo dobre a ze ho treba este zachranit a zabojovat,,uvedomte si, ze mate doma chrapuna, ktory Vas nema za nic,,a ktory Vas zacne znovu klamat, hned ako sa istuacia upokoji,,a keby aj nezacal znovu robit zle,,bude Vas stat velke usilie nepodozrievat ho,,ja viem, ze v hre su spolocne financie, dlhy, deti, dobre aj zle chvile, hroziaca samota...ale na druhej strane sloboda, cista hlava a sebaucta..ano, zachranite manzelstvo, ale seba nie..nedokazem odpustit podraz, chvilu by som sa dokazala pretvarovat, ale pri kazdom pohlade, dotyku alebo myslienke na to co sa stalo, by som bola nestastna...a ak sa aj nedokazete rozist s nevernikom, OSLOBODTE SA OD NEHO,,nech ste samostatna, slobodna, nech ste nad celou situaciou Vy sama,,nech sa nezozierate za to, za co sama nemozete..takmer som sposobila rozpad manzelstva,,,takmer,, moj priatel dostal na vyber,,ja alebo jeho manzelka,,viete co urobil? doma povedal,ze je koniec aby mal pokoj ale v skutocnosti nebol, stretavame sa dalej, ale ovela obozretnejsie..vlk bol syty a ovca cela,,takze tak


20.1.2011 13:26:06
a nazyvat dvojrocnu neveru uletom je hlupe,,som presvedcena, ze po takom obdobi je to uz vztah


6.2.2011 13:17:17
.Som vydata 22 rokov a asi pred tyzdnom som sa dozvedela o manzelovej nevere,alebo ulete ako to nazval on.Vraj sa to stalo,alebo vlastne ani poriadne nestalo raz pred dvomi rokmi.Ona ho vyprovokovala a on sa neovladol,ale vraj nic ine za tym nebolo.Ziadne city,laska ani myslienka na to,ze by si to mohli niekedy zopakovat.Od vtedy ako to zacali tak aj skoncili,viacej sa nevideli.Vsetko by bolo premlcane ved vtedy pred dvomi rokmi sa nikto nic nedozvedel,len jej muzovi zacali chodit v poslednej dobe sms-ky a vraj aj existuje fotka na ktorej su oni dvaja.Preto ho ona vraj kontaktovala po tych dvoch rokoch prva,aby sa zisli na kave a povedali si co s tym .Ja som zacala mat podozrenie,(jednoducho zenska intuicia )ale ani vo sne by ma nenapadlo,ze je za tym nevera.Asi pred dvomi mesiacmi zacal chodit na pokec a tam si pisal,ved vieme dobre co niektory ludia na pokeci pisu,brala som to celkom s rezervou,ale chcela som mat istotu a tak som si aktivovala sluzbu PLUs na jeho profile a tam som si vsetko precitala.Uz som nedokazala robit a tvarit sa akoze sa nic nedeje,tak som na manzela uderila priamou otazkou ci ma podvadza.Vedel,ze nema vyznam nieco tajit,tak sa priznal.Bolelo to,ale v kutiku duse som bola rada,ze uz je to vonku,pretoze zit v neistote ma ubijalo.Ale podla mojho muza to bola len chut vyskusat nieco nove,a vedel, ze pri tejto Ku..nebude s tym problem. Len viete co je na tom najhorsie?? ze sa nehnevam ani tak na neho,ale na nu.Mam potrebu sa pomstit jej.Manzelovi som dala druhu sancu,ale sama seba presviecam o tom,ze mu verim.Mam ho stale rada a myslim ze aj on mna,ale nedokazem si to len tak vyhodit z hlavy a tvarit sa akoze sa nic nestalo.Na druhej strane poznam mojho muza a viem,ze tym,ze budem k nemu odmerana a budem sa stale vracat k detailom ako to medzi nimi bolo,tak nic neziskam a on nebude mat nervy ani silu na to,aby ma presvecil,ze uz to neurobi.Sam mi povedal,ze toho co urobil velmi lutuje,ze to bola chyba ,ktoru si uvedomil hned vtedy,ale je len na mne ako to bude dalej.Viem ze je to otazka casu,ale ja mam v sebe hrozny zmatek..neviem co mam robit,bojim sa ze ho kvoli mojej nedôvere stratim a zaroven sa mu bojim uz verit.Musim sa s tym vyrovnat sama..


7.2.2011 18:22:12
nie ste sama,,zacitajte sa do pribehov zien ktore toto prezili a vyrovnali sa s tym,,ukazu vam spravnu cestu,,uz sa nechcem opakovat ale s chlapom treba zit, uzivat si ho, tesit sa z neho ale sucasne si ho drzat co najdalej od svojho srdca,,pretoze pootm budete nad vecou a cela situacia bude vo vasich rukach,,a ovela lahsie sa budete rozhodovat,,slepo doverovat chlapovi a sucasne ho milovat je dobrovolne sa stat jeho otrokom


10.2.2011 16:51:53
....reagujem...praveze u nas fungovalo vsetko tak ako by malo....zili sme spolu,uzivali si,prezivali bezne radosti aj starosti..prosto normalne manzelstvo.A to bola asi ta chyba...stereotyp,rutina...a prisla taka nejaka KU....ktora ponukla nieco viac,ale mozno to co doma chybalo???Najviac ma zaraza to,ze ona ma tiez svoju rodinu a toto dokaze ....nechapem ako sa moze pozriet do oci svojmu muzovi...asi jedna s tych co ma bielu pecienku.


16.2.2011 20:31:19
milujte a neverte...a ju pustite z hlavy,,lebo bez Vasho manzela by Vam nic neurobila,,,ona je komparz..skratka nikto...PRETOZE KEBY NEBOLA ONA, BOLA BY NEJAKA INA....ona nie je sucastou Vasho manzelstva,,Vase manzelstvo je o Vas a Vasom muzovi a v tejto rovine by ste to vy dvaja mali riesit,,,sustredte sa na vase manzelstvo a skuste to,,,za pokus to stoji,,drzim palce


18.2.2011 16:07:00
mozete mi poradit ako ho mam prinutit aby sa priznal ze mi je neverny poradte dakujem


1.3.2011 10:20:56
ahojte mne bol manžel tieš neverny.sme spolu 11 ROKOV A STOHO 5 MANžELIA A TIEš SOM SI MYSLELA,že mne sa to nikdy nestane a šup začal si s koleginou.a najlepšie natom je že on sa neciti vobec vinny,že ved to trvalo len rok a je koniec.ake lahke je si nahovarat,že všetko bude ok ale nebude.milujem ho ale zaroven aj nenavidim.


5.3.2011 10:10:44
ahojte, pred tyzdnom som zistila, ze moj manzel ma milenku.Zen intuicia je silna, tusila som to ale ked sa to prevalilo, uplne ma to odrovnalo. Mame TRI deti, najmensie nema ani rok. Zacal si s nou tri mesiace po porode. Prisla som na to po pol roku.A ja som si myslela, ze sme stastni, len tie posledne mesiace to bolo zle, a to uz bol s nou. Kym to neviete naisto stale v sebe zivite iskricku nadeje ze ON by vam to nikdy neurobil. Mozno keby sme nemali sex tak by som ho viac upodozrievala, ale vsetko relativne fungovalo, teda natolko, nakolko je mozne pri troch detoch, y ktorych jedno este kojite. Prisaha ze je koniec, ale priznal, ze to nebolo len o sexe.Prosi ma len otrochu casu, aby sa z toho dostal.Tvrdi ze ma rad mna aj deti, ze nemoze bez nas existovat. Ale najlepsie je, ze je to jeho kolegyna, takze sa mozu denne vidat. Ja nejem, nespim, stale obvinujem raz seba potom jeho a neviem co dalej.


5.3.2011 20:05:48
ahoj viem ako sa citiš mne bol manžel neverny tak isto chcel čas ale načo aby som sa trapila ešte viac,každy den je v robote snou prcuje tam snim tak ako može odomna čakat že mu budem verit.je tomu už rok a je to stale o tom istom pokial nezmeni zamestnanie tak stale som nervozna to nejde nemysliet nato ked viem,že ona tam robi tieš.proste za ten rok som už uplne s nervami nadne


6.3.2011 18:21:27
Ani si neviem predstavit zeby to trvalo rok. Velka sranda je ze ona je vydata a ma dve deti a dokazala inej vydatej zene s detmi urobit cosi taketo. Ja vobec neviem comu mam este verit, ci sa to naozaj stalo az vtedy kedy povedal, alebo boli spolu davno predtym a ja hlupa som cakala jeho vysnivane diata. Uvedomujem si ze za neveru mozu dvaja a snazim sa zistit kde som robila tie hrozne chyby za ktore ma tek "potrestal". Neviem prestat plakat, ked vsetci zaspia aby ma nikto nepocul a bojim sa, ci sa to neprevai, cela moja rodina ho zboznuje a aj ked pochybyl on, nechcem, aby sa trapili aj nasi. A keby na to prisiel jej muz, to uz si vobec neviem prestavit.


7.3.2011 16:30:58
jeho rodina o tom nevie moja ano on sa tvari ako keby sa nič nestalo schudla som skoro 25 kil.ked som v robote tak nato nemyslim ale ako nahle dojdem domou tak mam hned po nalade.trapim sa stale,a nesmieš sa obvinovat že to je tvoja vina nie ty zato nemožeš.chlapi nerozmyšlaju čo spravia.ta jeho fuchtla je slobodna a nebrala ohlad že ma rodinu som už unavena a sklamna ako to mohol spravit.pevne nervi poplač si ale musiš byt silna potrebuju ta deti to si poviem aj ja vždy potrebuje ma syn.


10.3.2011 8:34:23
Deti su asi to jedine co ma drzi pri zivote.Ale je mi luto, co im vlastny otec urobil, lebo sa to tyka aj ich. Nech by som sa ako snazila, zmenilo ma to. Neviem, co bude dalej, mam strach, ze si raz povie, ze takto to uz nezvlada a odide.Ta jeho ma nestastne manzelstvo a je len otazka casu, kedy sa rozvedie.Ja viem, ze som nebola idealna manzelka, ale nikdy mi nepovedal, ze je so mnou nestastny, alebo ze sa trapi.V kazdom manzelstve su dobre aj horsie chvile, ale ja som skutocne netusila, ze by si svoje nenaplnene ocakavania riesil v inom vztahu.Super je ze si ju priviedol aj domov, takze pospinili vsetko co mi bolo svate, dom nasich deti. ja sa tu uz nikdy nebudem citit v pohode.Slovo domov pre mna straca vyznam.


10.3.2011 9:47:49
koli komu sa takto trapite????? vsak sa na neho pozriet zblizka co je zac,,vas vymenil za inu, a nech netvrdi ze nevie ako sa to stalo,, nie ste same, mate svoje deti a o tie sa treba starat,,,pretoze tie za to nemozu


22.3.2011 18:16:36
prečo sme my ženy takto trápené? Tiež patrím k vám-ženám, ktoré sú podvádzané v dlhoročnom manželstve....ten scenár je takmer vždy podobný...tolko sme toho spolu prežili, a po 27 rokoch mi povie:že on to už (v srdci) necíti....teraz spoznal pravú lásku....má rád len naše tri deti...potom odíde...Som sama už takmer osem mesiacov,zvykám si...plačem už ovela menej...teraz, ked už sa mal podla plánu pomaly nasťahovať k nej- asi začína rozmýšlať...neviem, čo bude dalej, ani čo si mám priať....mám ho stále rada, dokázala by som mu odpustiť- ale to by asi musel o to odpustenie stáť, možno aj poprosiť....o čom teda náš život bol? Mala som pocit , že sme spokojní- asi aj šťastní...tri zdravé deti, dom, prácu, rodinu (on aj športové úspechy)- možno mu to všetko bolo málo...rozbili dve rodiny...


23.3.2011 21:14:01
Je mi strasne luto, ked citam vase riadky. Dalsia, ktorej sa to stalo. My mame tiez tri deti a prisla som muzovi na neveru, teda nie nejaku jednorazovku, polrocny vztah. Teraz sme v stadiu odpustania a zmierovania, i ked je mi velmi tazko, je to len mesiac. Ale koli detom urobite cokolvek. Stale ho milujem, aj ja som bola presvedcena, ze mame stastne manzelstvo, sme spolu 14 rokov a najmensie este nema rok. Takisto tu ide o vydatu zenu. Stale rozmyslam, ako mozu zeny s rodinami urobit inym vydatym matkam takuto vec. Je mi jasne, ze ten moj nebol nijaky chudacik , ktory bol zvedeny proti svojej voli... Ale zaujima ma preco to tieto "milanky" robia. Je mi luto, ze vas manzel odisiel. Ja mam stale strach, ze pride na to, ze to uz s nami nezvlada a ze aj ked sa snazil, musi odist. Myslim na to kazdy den.Vravi, ze nas ma rad a nevie bez nas zit, tak naco to potom robil? Čo si poteboval dokazovat?


12.4.2011 19:28:11
čo je to slovo domou nedokažem sa večer s prace vratit a divat sa na neho ked viem ,že ma podvadzal a vynu zvaluje na mna neprizna si svoju ved to je ubohe zvalovat jeho chyby na mna.ja už mam nervy zdravie zničene stolkeho trapenia a myslim si že ostavat v takomto manželstve nema vyznam.stale k nemu niečo citim ale donekonečna sa trapit neda a šanca je len jedna a tu nevyužil


18.4.2011 12:44:26
,som muž a bol som svojej žene neverný a veľmi som to olutoval, ale najviac ma zarazilo to, že práve tieto ženy si ju vyhladali a klamali jej také veci,až mi to prišlo neskutočné, aj ked schybíme, prečo sú tie, ktoré nechceme také zákerné???


19.4.2011 18:19:45
dobry den .moj manzel tiez mi bol neverny so svojou vlastnou sesrernicou.dokonca ma s nou aj nemanzelske ....... a myslite ze sa polepsil,zdaleka nie bol mi znova neverny tentoraz z lomnickou slapkou.ktora nemala zabrany si to uzivat s dvomi naraz.velmi to boli.to je chore ale co mam robit,tak sa len trapim lebo financne by som to sama neutiahla.ma stanovene podmienky aj ked viem ,ze to urobi znova.a ja viem ze sa budem musiet aj tak popasovat z financiami sama.kto to nezazil nepochopi aka je to ukrutna bolest


28.4.2011 23:08:34
to už je čo povedat že chlap sa prizna k nevere aprečo su tie odstrčene odporne lebo si myslia,že im patri všetko.a urobia všetko preto aby všetko ešte viac zničili.zamnou tieš bola manželova milenka a tieš navymyšlala vela veci ale čo už premna su to ubohe chudery ktorym sa to vrati


29.4.2011 14:46:00
Som vydatazena, mam jedno dieta a nahodne neskutocne nahodne a neocakavane som sa na druhypohlad zamilovala do zenateho muza, piseme si telefonujeme uz vyse mesiaca, k nicomu nedoslo, stretli sme sa trikrat pracovne, ale mam pocit, akoby sme zacinali spolu chodit tak, ako sa zacina chodit ked nikoho nemate....neviem co bude dalej, ale jdno viem, ze keby moj manzel nebol taky aky je urcite by nenapadny navrh zrusila hned na zaciatku a nerozvijala by som to dalej... dufam, ze nekomu tym neublizime, mozno to zhasne skor ako zacalo....


12.5.2011 20:55:47
Tak ty si sa neočákaven zamilovala do ženatého muža. A čo si myslíš, že robíš? Vraj dúfam, že nikomu neubližujeme? Buď si hlúpa, alebo máš zatemnený mozog. Samozrejme že ubližuješ. Akoby si sa cítila, keby sa zamiloval tvoj muž a stretával sa s inou a ktorému by sms ky pípali každých 5 minút. A ty by si tušila, že je v tom iná žena? Neublížilo by ti to. Nepoznám ťa, ale takú sprostú ženu som už dávno nezažila. Čo sa potom čudujeme, tým našim mužom, že sú nevernmí, keď po svete chodia takéto atrapy, ktoré vraj neubližujú. Sú vydaté a začínajú si so ženáčom. Nemôžeme potom odsudzovať slobodné pipky, ktoré si začnú so ženatými, keď to robia vydaté paničky. Som z tohto sveta znechutená a hanbím sa za ženské pokolenie.


17.5.2011 18:24:02
Prispejem aj ja svojim pribehom.Ja som na to prišla po 4 mesiacoch a to som bola v 5. mesiaci tehotenstva no a pred 2 týždňami som prišla o bábätko.


19.5.2011 22:27:37
Niektorí muži vedia byť hrozne bezcitní.v tej chvíli ako som prišla na mužovu neveru,zatĺkal a klamal.Lenže mi jeho milenka posielala anonymy na pc,kde spolu boli atď.Mi neveril,že som si to vymyslela.Potom sa priznal,povedal,že pri mne nie je šťastný.Som mu bola dobrá žena,ale toto som proste neprehltla. Znášala som to veľmi zle.Už prešiel pol rok odvtedy,nežijeme už spolu.On sa s nou rozišiel,chce sa vrátiť.Ona mu posiela denne 20sms ako ho miluje.Nechápem takéto ženy,aj ona bola vydatá a má dieťa a bola schopná takýchto vecí.Mňa ešte uráža,že som sliepka.Ja som tej žene nikdy neodpísala,lebo pre mňa je len odpad.pracuje na vysokom poste a hrá sa na samú dokonalosť a krásu.Na FB si dáva fotky v pózach,ktoré sa jej veku už nehodia a provokuje neustále,aj keď vie,že ja s ním už niesom.Nemám nato žiadne slová....


20.5.2011 12:24:17
Aj ja som pred dvoma rokmy prišla na manželovu neveru presne na MDD a moji dvaja synovia ho vydeli a volali na neho a on si nasadol a odišiel zo 17násť ročnou slečnou o dva dni som mala slečnu doma a tie vyhovorky to stalo za to jeden na druhého kto koho zvadzal ale podstata bola ta že sa už dohodly o spoločnom živote a tď...Nakoniec povedal že bude somnou ale vtedy to začalo ponižovanie ...,teraz som podala na vyživné a neviem ako to dopadne ale musim sním zdielať domacnosť.No a ta podstata on má 36 a slečna 19 a nepohrdne ani ciganom


26.5.2011 17:27:02
Ajja pridávam svoj príbeh som vydatá 32 rokov vlani vo februári som zistila že manžel si s niekým telefonuje najskôr často sedel na azete a písal si s niekým ,nevadilo mi to aj ja si píšem s priateľmi,ale začala som mať pochybnosti dovtedy som bola šťastná myslela som že mne sa toto nikdy nestane?potom som našla nejaku novu pánsku voňavku,tvrdil mi že si kupil!ale on do obchodov nechodí neznáša to a ešte k tomu kupovať si voňavku?takže mi klamal potom som to z neho vytiahla že mu to dala jedna známas ktorou sa stretol tá známa z azetu,tvrdí že s ňou nič nemá ,ale mne sa zrutil celý svet,neviem už normálne fungovať stále plačem neviem ako dalej?už viem aj kto to je ?je 3 krát rozvedená je staršia ako ja ja neviem čo ho na nej priťahuje asi je opak mňa ja som žila len pre neho a naše tri dcéry tiež sa o seba starám som aspoň mi to hovoria kamošky celkom k svetu tak neviem kde som urobila chybu?povedal mi po dlhom a častom rozprávaní že on ma tak nelubi ako by chcel?že sa mu ta láska ku mne stratila,ved ani mne sa už nepodlamuju kolená ked ho vidím,ale láska po tolkých rokoch je o inom,inak je na mňa dobrý ,ale zmenil sa je ticho ,zamyslený,máme problém aj v sexe jednoducho ja sa neviem pretvarovať stále na to myslíma strašne to bolí,snažím sa teraz myslieť aj ja viac na seba minulý mesiac som si spravila vodičák a mám pocit slobody idem kam chcem ,snažím sa žiť inak on sa so mnou rozísť nechce,ale ani sa s ňou prestať stretať vraví že sa potrebuje raz za čas presnejšie raz za týždeň na tri hodiny s ňou stretnuť a porozprávať že ona má dobre názory na život a táke reči,ženy poradte mi asi som blbá,ale ja ho ešte nechcem uplne stratiť aj ked neviem ako dalej Majka


28.5.2011 23:46:28
Čítam príspevky a nedá mi nenapísať. Podobná otrasná a šokujúca skúsenosť po 16 rokoch manželstva. Netušila som koľko nevera trvala, ked sa to prevalilo, tak odišiel, nedokázal si sám priznať chybu a odvôvodnoval to tým, že som sa celú dobu zle správala k jeho synovi. bývame na dedine a dostal nas do strašnej situacie, nechal tu po sebe toľko svinstva. Dotyčnú stretávam denne, je to 47 ročná chudera v minisukni. Postupom dní sa snažím to nejako predýchavať... Akurát som bola tretia manželka v poradí, jedno dieťa zostalo bez matky, dve s matkami a podľa neho je žena zákonom chránené zviera. som rada že je preč a musím za tým dať hrubú čiaru a odstrihnúť sa.


8.6.2011 11:41:44
Práve som dočítala Vaše príbehy. Môj je skoro rovnaký až na to, že v aprílí som našla silu odísť po 15 rokoch. V januári som prišla na 3 manželovu neveru, tentokrát so 16 ročnou slečnou, ktorá sa mi smeje do tváre. Ale milé dievčatá, jedno Vám poviem, keď to bolo po prvý krát, chcelo sa mi zomrieť, môj manžel, to nemôže byť pravda. Rozdýchavala som to rok. Po dvoch rokoch rovnaký scénar, všetko bolo zlé, moje vlastnosti, no jedna katastrofa, no všetko, čo som urobila bolo zlé a hľadal možnosť, ako kôli mne tzv. zdrhnúť z domu. Všetko sa opakovalo , až na to , že na pol roka od nás odišiel a potom sa vrátil, ako by sa nechumelilo. Teraz je to po tretí krát a scénar presne taký istý. Poviem Vám, odchod bol ťažký z rod. domu, z krásnej záhrady. Som sama s dvoma dcérami už 2 mesiace a stále si neviem zvyknúť, že ma nikto neponižuje. *Mám jednu výhodu, som finančne nezávislá a veľmi ma drží a pomáha mi môj priateľ na nebesiach. Ale musím Vám povedať pravdu, že čakám, aj keď sa to nemá na satisfakciu.


10.6.2011 21:25:50
prosím vás o názor - : manžel sa zo služobnej cesty vracia domov a stihne svojej "vraj" kamarátke / sekretárke- mladšia od neho o 17 rokov / napísať, že sa nestretnú, že nestíha ale posiela jej pusu a na to po 3 mesiacoch, ked sme sa vrátili z rodinného výletu som našla a to už nechtiac - máme rovnaké mobily - sms od nej kde ona píše : teším sa, posielam ti pusu, pá. Manžel ma uisťuje, že je to len ich taká kamarátska komunikácia, pripomínam, že mne do sms ešte nikdy pusu neposlal, aj keď bol preč dlhšie. Tolerovali by ste mužovi takúto "kamarátku"? Máme 3 deti, a táto jeho aférka s touto slečnou trvá už min.1 až 2 roky, mal jej fotku dokonca aj v mobile. Stále ma však muž presviedča že nič medzi nimi nie je a ani nebolo. Že to si len ja zle všetko vysvetľujem. Pred rokom som našla v jeho mobile výpis sms a telef.rozhovorov - nie ich obsah a vždy v takom milom znení, ja som jeho spôsob komunikácie vôbec nespoznávala, lebo so mnou tak nikdy nesmskoval a ani sa nerozoprával. Je to dlhý príbeh, ale teraz vás prosím o názor na vyššie uvedené. Dík


25.6.2011 21:26:37
Ahojte, čítala som všetky Vaše príbehy a len plačem......a neviem to zastaviť. Môj manžel mi je tiež neverný. Sme spolu deväť rokov, máme dvoch chlapcov, z mojej strany manželstvo krásne, šťastné... AŽ! Manžel zmenil prácu, veľmi sa začal meniť, prestal komunikovať, tak som to najskôr vnímala, že je unavený, nové prostredie, veľa nových informácii v práci, samé skolenia, potom začali časté služobné cesty, ale aj počas nich sme si vypisovali smsky, že si chýbame jeden druhému, všetko bolo o.k. vôbec nič som netušila. až pred 3 mesiacmi som zistila, že si začal s kolegynou, na moje otázky: čo chce robiť dalej, či chce odo mna aj od detí odísť, tvrdil tri mesiace, že nie, že on to nezvládne psychicky. Pred mesiacom som mu ja povedala, že ak to neukončí, bude najlepšie ak aj napriek deťom, odíde. Povedal, že to ukončil... ale povedal mi aj to, že nevie čo cíti ku mne.......tak prešiel další mesiac, ja som samozrejme zistila, že ma oklamal, nič neukončil, tak som ho minulý tyzden vyslovene už vyhodila z domu, na čo mi začal plakať, že on nevie čo cíti, aby som mu dala ešte čas, že on odísť z domu nechce. Lenže ja už nechcem dalej trpieť, za tie tri mesiace som schudla patnásť kíl, stále len plačem, nedokázala som fungovať pre deti, pre nikoho, v práci som si to uplne pokaslala..... až nastal ten den, ked som si povedala dosť a stačilo !!! Tak na moje neustále apely, aby sa odsťahoval, včera naozaj Odišiel. Neviem, čo bude dalej , plačem ešte viac, stále si vyčítam, že čo so urobila zlé, prečo sa to stalo, /aj napriek tomu, že on mi stále tvrdí, že ja som to najlepšie čo ho v živote stretlo, tak potom prečo??/bojím sa samoty, ale najviac ma to bolí kvoli deťom, že ako mohol..... tak uvidím čo bude, čo prinesie budúcnosť... rozvádzať sa zatiaľ nejdeme..... Odkaz: my ženy sme silné, všetkým veľa síl prajem....... dakujem, že som sa mohla vykecať. :-)


30.6.2011 17:28:00
ahojte, prispejem aj ja mojim príbehom. som vydatá 9 rokov, máme 2 deti. pred mesiacom a pol som zistila,že ma manžel podvádza s iným mužom. nikdy by som si nepomyslela,že by v našom vzťahu mohla byť nevera a už vôbec by ma nenapadlo, že ma podvedie s chlapom. kým ja som sa doma o všetko starala (dom, záhrada, zvieratá) a hlavne naše deti, on počas pracovnej doby dohodoval stretnutia v našom aute s mužmi. ked som sa to dozvedela vzala som deti a odišla som. zrutilo sa mi v jednej chvíli všetko v čo som verila a prečo žila.plač, trápenie, bolesť a neskutočné sklamanie, ktoré som cítila sa nedá opísať. deti aj ked nevedeli o čo ide plakali tiež a najmä staršia dcérka to veľmi ťažko znášala. vždy som ich učila aby si ocka vážili a tešili sme sa spolu,ked prišiel z práce domov.a on si zatiaľ užíval s inými a mne vravel koľko veľa toho v robote má a ani si nestíhne sadnúť, aby sa najedol. apritom na pokeci v práci presedel aj hodiny a vyhľadával mužov na stretnutia za účelom sexu. po dvoch dňoch prišiel za nami a povedal,že to tak nieje ako to vyzerá v tých emailoch a že to stretnutie s tým chlapom skončilo iba pri malinovke. tvrdil mi,že k ničomu medzi nimi nedošlo, pretože si vraj na nás spomenul a nedokázal ma podviesť. povedal,že ma ľúbi aj deti. povedala som mu, že ja mu nezakazujem takýto vzťah, ked cíti,že chce mať vzťah s mužom tak dobre, ale bezo mňa a naších detí. prosil ma aby sme sa vrátili. bolo to pre mňa veľmi ťažké ved to poznáte, ale ked si človek spomenie na pekné veci,čo boli tak to nejde len tak všetko hodiť zahlavu. odpustila som mu, vrátili sme sa k nemu, výčitky mu nerobím, ani sebe to nemá význam, veľmi ho milujem a milovala by som ho aj keby sme neboli spolu. vrátila som sa k nemu nie pre jeho sladké reči, ale pre deti aby netrpeli, oni za nič nemôžu. keby sme sa rozviedli trpeli by deti aj ja. preto som sa vrátila aby oni boli šťastné, lebo ocka ľúbia a ja? jazva v mojom srdci je už na celý život...


2.7.2011 19:49:06
Ahojte aj ja som sa dozvedela o manželovej nevere, ktorá bola pôvodne len jednorázovou záležitosťou, ktorú ukončil, ale predvčerom prišla iná mladá žena k nám domov, že jej dlhuje peniaze, ktoré od nej vylákal, tak že s ňou spával. Priateľ tej ženy mi narovinu povedal, že viem o svojom mužovi len veľmi málo, že ma podvádza na každom kroku. Takže sila, klame ma, podvádza a ešte aj dlhy robí. Mne tie peniaze nedával, dával ich údajne matke, pretože ona mala finančné problémy. Je to veľmi čerstvé a rozhovor so svokrou ma ešte len čaká. Máme šesťročnú dcéru, bývame v dome mojich rodičov, chcem, aby sa čo najskôr odsťahoval, nechcem ho mať každý deň na očiach. Presne viem, čo bude nasledovať, scénky ako miluje rodinu, ako to on dá do poriadku.... Ale to sú už pre mňa iba dristy, som rozhodnutámanželstvo ukončiť.


4.7.2011 15:31:24
Momentálne prežívam podobný príbeh milé ženy ako vy. Nevera. A opakovaná. Prvá bola pred osmimi rokmi. Skrátka žena to vycíti. Stále musel byt v robote, schovával tele- fon, čo predtým nikdy nerobil a podobné somariny čo robia malé deti. Odišla som od ne- ho. Nasledoval jeho plač a sluby, samozrejme , že to už "nikdy" viac neurobí. Dala som mu druhu šancu, ktorú si nezaslúžil, a preto to teraz zopakoval. Mal sa pri mne ako prasa v žite. Bol najedený, a všetko bolo zabezpečené. V niektorom príbehu som čítala, že to urobia chlapi, ktorí majú doma pohodu a všetko na čo si spomenú. A je to čistá pravda, urobia to preto aby mali nejaké vzrušo. Tento moj chrapun sa vobec nehambí alebo nemá žiadne zábrani predo mnou tej novej láske telefo- novat nad čím mi postáva zdravý rozum. Ale jedno je pravda, kto to nezažil, nepo- chopí ako to strašne bolí. Sme spolu už 18 rokov a ja naivná som mu uverila, že sa to už nikdy nebude opakovat. Tak ako sluboval. Ale sluby sa slubujú a blázni sa radujú. Mne je strašne tažko na duši a on si z toho nič nerobí. Ja nechápen, ako niekomu nič nehovorí prežitých 18 rokov spoločného života. Strašne to bolí, stále plačem a pýtam sa prečo mi to spravil, pretože sme nemali nijaké nezhody. Tak ne- chápem. Ale takého človeka sa treba rýchlo zbavit lebo n a ďalšiu šancu už nemá právo. Ja mám ešte dve deti, o ktoré sa treba postarat a ja sa musím kvoli nim držat.


8.7.2011 14:27:01
To isté, nevera o ktorej len tušíte a ak sa o tom doma zmienite , tak ste pomaly blázon , až vás napadne myšlienka či ste ozaj v poriadku . Ale tá intuícia vás nepustí. Ten "môj hrdina " mal bokovku asi celý život . Niektoré kratšie praskli - na tie som musela zabudnúť ak som chcela ísť ďalej , o niektorých som len tušila . No asi najviac ma nahnevala ostatná slečinka, ktorá je psychiatrička a ktorá si to rozdáva so staršími so záväzkami . V tomto prípade som manželovi neveru aj dokázala. V snahe zachrániť manželstvo som bola ochotná tráviť s ním viacej voľného času , len ona mu radila , aby ma nebral zo sebou, pretože určite prídem a tak nebudú môcť byť spolu. Povedala som si, že v živote nepôjdem za psychiatrom ani psychológom . Veľmi dobre vedela, ak študovala riadne a vykonáva prax riadne , akú bolesť mne aj mojím už dospelým deťom spôsobila. Alebo si takto naháňa klientelu ? V jednej knihe som sa dočítala , že toho tretieho väčšinou poznáte . Je z vášho okolia . A je to zrejme tak. Tolerujete prácu, záľuby až zrazu zistíte , že manžel veľa času trávi mimo domova aj keď nemusí . A to si všetci okolo myslia akého máte pracovitého manžela. Dvihnúť sa zo dna mi nepomohli a nepomáhajú psychiatri ani psychológovia, ale rodina , spolužiaci, kamaráti a hlavne deti. Vraj život je o strácaní , tak sa učím žiť sama so sebou . Len mi je ľúto, že deti majú otca, u ktorého rodina nie je na prvom mieste.


19.7.2011 11:31:52
všetkým ženám radím zo svojej skúsenosti,skúste svoje ubolené srdce venovať živej viere ,tam nájdete pokoj a zistíte že ten váš partner zato nestojí


21.7.2011 23:27:48
21.7.2011 Môj príbeh je v niečom odlišný. Máme za sebou spoločné krásne 37 ročné manželstvo, sme obaja po 60-tke. Objavila sa však bývala manželová prvá láska a charakter môjho manžela neodolal, zvíťazilo zbabelé zatĺkanie obnoveného vzťahu. Ja čakám, moja trpezlivosť má však tiež hranice. Myslím si, že naše dospelé deti by sa za nás hanbili a neviem, ako by to pochopili vnúčatá, ktoré svojho deda bezhranične milujú?! Aký máte na to názor?


25.7.2011 18:01:10
ja apelujem na komentar že sa zamilovala do ženateho muža len jej chcem odkazat že je to hlupana ktora zničí dve manželstva ja mám 28r a už som si tým prešla manžel ma podviedol aj ked plakal a prisahal že ma miluje neverím mu každej jednej sa to vráti stale sa pítam PREČO


9.8.2011 11:19:56
Ahojte dievcata,mam 34rokov,dve deti a manzela ktory ma podviedol.Niet o com debatovat,bude ma to sprevadzat cely moj zivot,ci mu odpustim a ci nie.Uz som sa aj snazila na to zabudnut,no ked vidim ako je z kazdej druhej nadrzany je mi do placu .Na stastie mam mamu a sestry ktore ma drzia nad vodou.A ja zijem pre svoje deti,dbam o to aby som dobre vypadala,a beriem si aj cas na to aby som uvazovala sama nad sebou.Viem,ze k nevere patria dvaja,verte mi hladala som,no najdite ihlu v kope sena.Konkurencia je velka.A tak dievcata dbajte o seba,davajte na seba pozor,v takychto situaciach ide o psychiku.Drzim Vam a aj mne sebe päste aby nas zivot nebol len bolestou.Jedneho dna sa im to vsetkych vrati...


10.8.2011 23:34:00
Ja som sem pridala komentar asi pred štyrmi mesiacmi, keď sa prevalila nevera. Mala som pocit, že to nikdy neprekonám. Je naozaj pravda, že keď človek padne, musí sa zodvihnúť a ísť ďalej.Čas ten pomáha. Som so svojim synom, začala som chodiť medzi ľudí, obnovila staré kontakty a našla som niekoho, kto bol ochotný ma vypočuť, pomôcť a za minulosťou som dala nepriepustnú stenu a nevraciam sa tam. Ešte rozvod a budem definitívne zbavená jedného človeka, ktorý mi 16 rokov ubližoval. Tiež verím, že sa mu to všetko pomaličky vráti.... Som kľudná, spokojná a po niekoľkých mesiacoch som si povedala - chvala bohu.


19.8.2011 11:30:35
Odpovedám tej panej, ktorá je vydatá 37 rokov.Mne sa stalo niečo podobné. Manžel išiel do predčasného dôchodku a našiel si partnerku do postele. Nevera ako vyšitá. Len tak z nudy. Zmeny v jeho správaní boli očividné. Veselosť a pod. Muži klamú a všetci, tez rozdielu. Len niektoré o tom vedia a iné nie. Ako som na tom ja? Hrozne. Ale už ma to pomaly prechádza, musím sa s tým vyrovnať. Manžel sa tvári ako by sa nič nestalo. Aj mi povedal, že keby som ho ja podviedla, tak ma opustí. To je názor, že? Sami sa za to hambia a sú slabosi. My,ženy musíme vydržať asi všetko. Hovoriť o láske, tak to len formálne, city sú celkom preč. Aj keď sa milujeme, už to nikdy nebude také. Systém hrubej čiary síce existuje, ale je to iba naše želanie. A šte, nikdy to oficiálne nepriznal. Aj keď som mu neveru dokazovala. Nie je to pravda a hotovo. Je to obyčajný zbabelec, ktorý nepovie pravdu. Určite by to bolo lepšie, ako keď viem, že mi do očí klame. Tak si o ňom už nemôžem myslieť, že je aspom "chlap" čo sa nebojí za pravdu. A život ďalej? Jedným slovom som si to takto nepredstavovala, ale iné to už nebude. Robí so mňa chuderu, ktorá nevie, kde je pravda? Dosť! Chudera nie som , ale on je chudák. A tak aj žijem.


28.8.2011 21:22:33
Nevera po 37 rokoch - ďakujem za príspevok, už som si myslela, že také niečo po toľkých rokoch pekného vzťahu sa nemôže stať nikomu inému. Tiež ho považujem za zbabelca, hlboko ma uráža, že iné hovorí a iné robí a pritom si myslí, že o tom neviem. Tiež sa nepovažujem za chuderu ale dá sa to vydržať?! Vždy mi v mojom správaní zálažalo na tom, aby som sa mohla smelo pozrieť do zrkadla! Je správne ostať takto žiť a dúfať, že raz mu to spočítam? Počula som názor na manželstvo: Fungujúce manželstvo je zrkadlom toho, koľko žena vydrží. Asi je to teraz práve o tom! Ako ste si dokázala sama pre seba povedať - dosť!? a pritom nič neurobiť. Ja stále verím na Božie mlyny, ktoré melú pomaly ale iste ! A žijem v očakávaní. Ako by sa takýto partner tváril, keby sa nám podarilo v tomto smere ho zosmiešniť pred rodinou ? Zdravím Vás!


30.8.2011 9:17:58
Nevera po 37 rokoch- milá pani, ani neviete ako som bola rada, keď som zbadala pridaný príspevok. Čítať osudy iných žien, pre nás tiež oklamané, tak to je taký trochu balzam na našu ubolenú dušu, že sa to stáva. Je to taká dôvera, keď sa môžeme vyrozprávať tomuto počítaču a nikomu inému. Dobre by bolo, keby si to tí naši manželia tiež prečítali. Mali by sme to tak urobiť. Milá pani, držme si kredit, nám sa to určite niekedy vráti. Verím tomu. My sa nemáme za čo hambiť, môžeme sa priamo pozrieť manželom do tváre, ale oni nám nie. A hlavne to vedia. Nechcela by som mať v sebe ten ich zmätok. A že ten zmätok majú, tak to mi verte. Náš život je hodnotný ale ich nie, a oni to vedia. Stálo im to za to? Sú babráci, keď ani takú povedzme "sprostosť" nedokážu pred nami utajiť. Bolo im to treba? Berme to takto. Sme silnejšie a to nám závidia. Držme si vzájomne palce, aby sme to vydržali. Ukážme im našu silu, že nás to nebolí. A úsmev. Dobre? Napíšte mi.


4.9.2011 23:43:04
U mojho manžela išlo o neveru po 34 rokoch manželstva. Potajme sa odsťahoval - vraj ku kamarátovi, lebo podľa jeho názoru naše manželstvo bolo iba formálne a on nie je šťastný a takto ďalej žiť nechce. Môj názor a moje šťastie ho nezaujímalo. Samozrejme, že za tým bola rozvedená milenka mladšia od neho o 19 rokov s troma deťmi, ktorá by mu mohla byť dcérou. Vraj sa poznali pol roka. Nepomáhalo prehováranie ani dohováranie. Pomohlo až, keď som mu dala na javo, že už nie sme rodina - som ja a deti a on už k nám nepatrí - je samostatná jednotka. Jeho zvyšné veci som vysťahovala na chodbu a napchala do jednej skrine, zariadila všetky platby ohľadne bytu (už tam nebýval - mal iba trvalý pobyt)a začala som riešiť seba - dovolenka, kamarátky, prechádzky, zvýšená starostlivosť o seba samu. Pri návšteve v byte som ho vybavila na chodbe - ako návštevu. Zamkla som si spálňu. Dala som mu tým jasný signál, že jeho zradu dokážem prežiť a zvládnem všetky problémy aj sama (hoci s nervami na dne, trpela som nespavosťou, výrazný úbytok na váhe). Po troch týždňoch bol s plačom a prosíkom naspäť - vraj mu chýbame. Nasťahoval sa zase potajme späť bez môjho výslovného súhlasu. Ako alibista to nechal na mne, aby som rozhodla, či môže zostať. Nevyhodila som ho. Dodnes neviem, či sa vrátil kvôli mne, alebo kvôli vlastnému pohodliu - zrejme mu išli na nervy milenkyni tínedžeri, alebo nemal chuť riešiť jej neutešenú sociálnu situáciu. Viem, že o celej afére mi nehovorí pravdu. Zachoval sa ako totálny sebec - zničil nielen našu rodinu, ale možno aj rodinu svojej milenky, keď od nej po pár týždnoch ušiel. Nechápem, prečo to zverejnil - mohol s ňou spávať koľko len chcel, ja by som na to neprišla.Muži jednoznačne myslia v prvom rade penisom. Zatiaľ som mu neodpustila, a ak by som mu niekedy odpustila, tak nikdy nezabudnem. Mužom treba, ak sa to len trochu dá, ukázať, že si dokážeme poradiť aj bez nich.


5.9.2011 18:40:02
Nevera po 37 rokoch - zatiaľ som pri týchto príbehoch nenašla nič o reakcii detí. Veď každá už máme dospelé deti, niektoré aj s vlastnými rodinami, máme vnúčatá, zaujíma ma, či považujete za dobré deťom sa o tom zmieniť, prípadne poradiť,možno niečo zbadali aj sami, alebo požiadať o pomoc v riešení ? Aký názor majú na to? Ja som len po naznačení niečoho takého dostala radu - neblázni mami, vo Vašom veku, veď by ste boli len na smiech! A preto váham s radikálnym riešením, neviem sa rozhodnúť. Začína predsa obdobie, keď človek toho partnera potrebuje stále viac, aj keď akého-takého. Možno by sme si mohli podrobnejšie porozprávať v súkromnej pošte cez e-mailové adresy. Máte skúsenosť s nejakou manželskou poradňou, alebo psychológom? Zdravím Vás a želám pevné nervy!


7.9.2011 9:49:26
Milá pani, len tak na rýchlo. Som rada, že ste mi napísala. Už to pomaly beriem ako osobnú poštu. Ale určite je to dobré aj pre iné ženy, ktoré si to môžu tiež prečítať a niečo si z toho aj zobať. Mám dve dospelé deti. Ja osobne som to s detmi neriešila. Veľmi som hcela, aby to naše deti nevedeli. Ale čo bolo najhoršie, manžel to povedal deťom sám. Nedokázal to už sám ďalej zniesť, tak použil túto zbrať - naše deti. S tým, aby mi dohovorili, že všetko nie je pravda a že si namýšľam, porebujem sa vraj liečiť. Jedným slovom katastrofa. Tak som to mala ešte o toto horšie. Našťastie, mám ozaj rozumené deti, ktoré to zobrali priam úžasne. Poznajú svoju mamu, vedia aká som celý život a že nie som blázon a ozaj lekára nepotrebujem. Mám s detmi otvorený vzťah,porozprávali sme sa otvorene. Nechcela som im ešte viac ubližovať a trápiť ich a v podstate im brať ideál normálnej rodiny. Pochopili to veľmi dobre a môj vzťah s detmi sa nezmenil. Už o tom nehovoríme. A aký majú vzťah k otcovi? Neviem, či sa porozprávali. Chovajú sa k otovi ako vždy, ale čo si v skutočnosti myslia? Ťažko povedať. A čo si myslí manžel, keď je so svojimi deťmi? Tak to ani nechcem vedieť, nechcela by som byť v jeho koži. A ešte na otázku manželskej poradne- nebola som tam a ani u žiadneho psychológa. Robím si psychológa sama sebe. Myslím, že som dostatočne silná osobnosť a radím si sama sebe. Samozrejme, aj touto cestou, čítaním príbehov aj odborných článkov. Majte sa pekne. Všetko dobre dopadne. Určite.


12.9.2011 15:56:25
Nevera 37 - takže to je zrejme obľúbená fráza takýchto klamárov, že posielajú svoje manželky k lekárovi a na liečenie. Po takýchto konštatovaniach sa veľmi ťažko opäť získava nejaká prijateľná atmosféra v spolunažívaní. Vlastne žijeme dobrovoľne v pretvárke, to je správne ?! Aj ja sa považujem za silnú osobnosť, ale vôbec nie som presvedčená o tom, že robím dobre. Nie je to len o pohodlí a strachu nemeniť dlho zaužívané zvyky aj za cenu pretvárky ? Manželskú poradňu som raz navštívila, ale vôbec som nemala pocit, že mi pomohla. Hlavná rada je o otvorenom rozhovore medzi partnermi, ale čo keď ten nie je ! Čo vy na to?


14.9.2011 18:07:14
Ja by som sa vás chcela spýtať, ako by ste sa zachovali v mojom prípade. Sme tiež už "obstarožní manželia" na dôchodku. Manžela som pristihla, že nadviazal kontakt s nejakou bývalou známosťou. Riadne to zatlkal, obstaral si tajný mobil a vlastne denne je s ňou prinajmenej v takomto kontakte cez éter. S mobilom sa pohybuje po byte, pri každej možnej príležitosti ho využije a myslí si, že som slepá. A zatlka. Často sa bezdôvodne usmieva - spracováva informácie z prijatých SMS. Keď o tom chcem hovoriť, je neskutočne arogantný. Náš syn nič netuší. Nie som natoľko drzá, aby som mu šlapala celý deň na päty. Povzniesla som sa nad to! Čo vy na to?


16.9.2011 11:21:08
Ach, je to hrozné, koľko nešťastia nám vedia manželia urobiť. Je to jedno, či máme 20,30,40,50 alebo 60 rokov. City sú stále rovnaké tie stárnuť nemôžu. No proste sú zamilovaní. Ale my to máme chápať? To sa nedá. Týmto nás týrajú a ešte im to robí aj dobre. Ale nedajme sa!!!! Ak je to moc čerstvé, ja to mám už za sebou, tak to plne chápem, prežila som si to. Ale teraz cca 1,5 roku som už na tom lepšie. To trvalo, že? Musíme byť na to pripravené, že to už nikdy nebude celkom tak ako to bývalo, ak vôbec niekedy bude. Žime si svoj život, máme ho len jeden. Hádam sa niekedy "odľúbia". Nemyslime na svojich manželov, my problém nemáme ale oni. Postavme to do tejto polohy. Uvidíme, možno sa spamätajú. Držme sa,netrápme sa za niekoho druhého, tak to teda nie!


18.9.2011 17:53:05
Mám 40 rokov, môj manžel 45. Pred piatimi rokmi, keď som bola v siedmom mesiaci,čakala naše druhé vytúžené dieťa, som prišla manželovi na neveru s kolegyňou. Pracovala som tiež v tej istej firme na vyššom poste.Kolegynka bola tiež vydatá a mala dve deti. A presne ako píšete, "zrútil sa mi celý svet". Nemohla som jesť, piť, spať, len plakala a plakala. Milovala, nenávidela, bola som zúfalá. Počas tehotnosti som namiesto pribratia schudla 10kg. Dcérka sa nám narodila so zdravotnými problémami. Ostala som s mužom, "veď to bola len zábava o nič nešlo" a "on si neuvedomil, že mi to tak ublíži". Prečo som s ním zostala? Netrúfala som si vychovávať dve deti sama, a po rozvode by sa aj tak neodsťahoval, lebo by "nemal kam". Tvrdil,že s tým skončil, až kým som mu nenašla ďalšiu láskyplnú sms od našej kolegyne, bolo to dva mesiace po narodení dcérky a týždeň pred Vianocami. Ale ako obyčajne "zase o nič nešlo". Bolo mi z toho zle, a balila som kufre, že odchádzam k rodičom. Ale zasiahla svokra, ktorá ma uprosila aby som mu ešte jednu šancu dala, a synovi zdvihla mandle. Podarilo sa mu nájsť si inú prácu. A už som mu aj pomaly začala veriť, ked som videla jeho snahu. Až donedávna, začal byť doma zase pasívnejší a postrehla som, že môj muž sa nejak moc čertí, ked nejaká jeho kolegyňa, z terajšej práce, neprišla na víkendové školenie, a zase nedokázal skryť nadšenie, ked išiel na ďalšie víkendové školenie. Čo robíť? Trápiť sa, kašľať na to, odísť, ......


19.9.2011 17:42:15
Vždy predtým som na takéto informácie o druhých reagovala bez rozmýšľania, že by som to samozrejme riešila rozchodom. Dnes, keď sa ma to dotýka už v pokročilejšom veku, snažím sa dívať na to ako na druh choroby. Vždy uvažujem tak, že ak by sa dal na alkohol, alebo drogy, neodišla by som, ale by som sa snažila ho liečiť. V tomto prípade však nie je možné liečenie, ale takýto človek sa ničí sám, pretože tým, že zatĺka, musí byť vlastne celý deň v strehu, že ho pristihneme. Oni sa vlastne odpisujú sami!. Len je veľmi ťažké tváriť sa, že nič nevidíme a my vidíme! Preto padne vždy veľmi dobre s niekým sa o tom rozprávať, aby sme dali zo seba von to, že nie sme slepé, ako by sa od nás vyžadovalo. Ja konkrétne vidím, ako to zanecháva viditeľné stopy na zdraví - zvýšená nervozita, návaly, arogancia, krik . . . Je to naozaj ťažká životná skúška, lebo vlastne ich máme radi. No a hlavne pretvarujte sa pred všetkými !


20.9.2011 12:16:25
Som muž a rád by som sa opýtal niekoho, ako by som vedel napaviť neveru. Veľa toho tu som prečítal, ale nič podobné - môjmu prípadu nenašiel. Mám 34 rokov´- som v 8 ročnom vzťahu s mužom, ktorého veľmi milujem- no predsa som mu bol neverný. On na to prišiel sám- teda sám mi to povedal. Je mi veľmi ťažko, lebo až teraz som si to uvedomil, čo som vlastne urobil. Mám ho veľmi rád a chcel by som s ním prežiť celý zvyšok života.


21.9.2011 17:07:55
Chlapče, choď na také miesta, kde fúka veľmi silný vietor a neodíď odtiaľ, kým ťa to neprejde!


21.9.2011 17:35:01
Potrebovala by som radu prosím.Som s manželom 10rokov,s toho 3roky sme svoji.Máme syna ktorého sme plánovali a teraz čakáme druhé,tiež plánovane.Ale som zistila u muža za jeden mesiac 64odoslaných sms a 47 hovorov jednej žene ktorú poznám.On tvrdí že s ňou nič nemá ale mne nikdy sms neposiela,vraj sa mu to nechce a toľko hovorov sme nemali za celé roky medzi sebou.Zistila som to náhodne,keď som kontrolovala tel.výpis,keďže bol veľmi vysoký,čo nemávame.Ja doma trpím veľkými nevolnosťami,starám sa o všetko a on my takto klame.Neviem čo mám robiť.Už mu nedokážem veriť.Je to od neho nechutné,keď ja mu nosím pod srdcom druhé dieťa.A nie je to jeho prvý prešľap.Ďakujem


22.9.2011 10:07:42
Píšem tomu pánovi, ako napraviť neveru. Vy to aspom ľutujete a to je šanca k náprave. Máte aspome neaké svedomie. Ale naši manželia svedomie nemajú žiadne. Tých netrápi nič. Nezostáva nič iné, len ukázať dobrý úmysel a vydržať, či Vám bude odpustené a zabudnuté. Ukázať, že už nikdy viac sa to nezopakuje.


22.9.2011 10:14:39
Mladá budúca mamička,netrápte sa už len kvôli malému. Chlapi sú všetci rovnakí. Som zhrozená aká by to bola štatistika, táto nechutná nevera. Už si myslím, že verný muž nie je hádam ani jeden. To sme to my ženy dopracovali. Chlapi, ani ich tak nemožno nazvať, sú obyčajné pudové zvieratá a my sa máme s tým vyrovnať? Môzu sa hambiť všetci doradu. Sú to obyčajní hajzli, takto nás trápiť a oni si chodia užívať.


22.9.2011 11:34:13
Keď čítam všetky tieto pridávané osudy, vlastne štatistiky o rozvodovosti sú veľmi klamlivé a nepresné, percento by sa riadne zvýšilo, keby sme sa všetky rozhodli to riešiť a netrpieť. Je to vlastne vo vienku ženy obetovať sa a svojou "zásterou" všetko v rodine zakryť a myslím, že väčšinou to robíme ani nie tak kvôli sebe ale kvôli všetkým okolo nás. Čo si o tom myslíte? Neštve vás to, že tí chlapi si myslia, že sú hviezdy a môžu si všetko dovoliť? Veľmi by som očakávala, keby na naše debaty zareagoval nejaký psychológ alebo manželská poradňa. Čo by nám asi poradili ?


22.9.2011 11:49:16
Ano, robíme manželom len "garde", aby sa s nami aj ukázali, že majú atraktívne manželky. Nechcem sa chváliť, ale aj v mojom prípade je to tak. A predsa som takto dopadla.Musíme im to povedať, nie len byť ticho a oni si myslia,že je všetko v poriadku. Nech si o sebe nemyslia, že sú len "oni". Sú to kreténi, nezaslúžia si ani dobré slovo. Kašlime na nich. Žime si svoj život, nech začnú aj používať hlavu. Nedajme sa citovo vydierať, že potrebujeme ich milovanie. Bez citov to nestojí za nič. Určite všetky vieme o čom hovorím. Mal by sa ozvať psychológ, určite by načerpal dosť názorov.


22.9.2011 12:06:12
Ako prežívate stav, keď je to okaté, že vás klame a pritom sa túli a bozkáva? Tiež si v duchu pomyslíte "ty s...." ? A tým pádom je to pretvárka na oboch stranách! Myslím si, že vlastne si ubližujeme. Určite to zanecháva stopy na zdraví - tlak, srdce, . . Ako ďalej?


22.9.2011 12:19:21
Máte pravdu, aj ja si liečim vysoký tlak. Áno, snažia sa to trochu vyžehliť, ukľudniť situáciu a idú kľude ďalej a pokračujú. Presne ako u nás. Ale, žiaľ, nefunguje to. Povedala som mu, že ma nemusí zneužívať. Je to svojim spôsobom zneužívanie. Oni nás aj trochu potrebujú, ale nedajme sa oklamať. Na dve strany to nejde. A ešte mu poviem, nech ide za ňou.......... nech si ide! Majme svoju hrdosť! Chudáci, sprostí......... možno im aj začnú chýbať naše city, ale na to nech si pekne počkajú.


23.9.2011 23:57:30
Psychologa ? Ja si robím psychologa sama sebe , dokonca aj môjmu nevernému mužovi .Priznal sa mi k nevere, sám to nezvládal , nedokázal od mňa a detí odísť - no údajne si nedokázal ani predstaviť život bez nej . Ukončil to , je tomu pol roka .Bol klud , deti ani blizka rodina sa nič nedozvedeli - stálo ma to veľa síl . Nedávno som začala mať pocit , že sa niečo zasa deje - prečítala som si sms v jeho telefone , aby som sa dozvedela , že slečna sa necíti po rozchode dobre a chce aspoň kamarátstvo .On síce tvrdí , že s ňou už nič nemá , ani nechce mať , no ja som aj tak v neistote -čo ak . Myslím , že ho to stále láka . Prežívame striedavo chvíle napätia a pohody . Ja nie som typ , ktorý vybuchne , riešim tieto veci s kľudom (aký je len možný ) No on tvrdí , že nevie žiť sám zo sebou , nedokáže sa vyrovnať s tým , čo urobil . Ak mu poviem , že mu odpúšťam , on povie, že si nezaslúži odpustenie . Raz som vybuchla a poslala ho preč , keď použil argument - ty si ma tu chcela . Vtedy som nakričala , nech vypadne , keď je mu s nami tak strašne zle . Neodišiel , pohovorili sme si a uvidím , čo bude ďalej . Silné manželstvá vraj neveru vydržia - som zvedavá , aké je to naše .


26.9.2011 11:26:53
Pravidelne čítam tieto príspevky a môžem skonštatovať, že neoplatí sa trápiť pre našich manželov. Nech sa trápia sami. Máme my trpieť? Nevinné. Oni sú majstri sveta a ešte sa nám aj smejú. Asi im to robí dobre. Ale určite to nebude navžy. Raz aj na nich príde. Smejme sa, majme rady sami seba a ukážme im, že nás to nebolí. Tú radosť im nerobme!! Že o nich stojíme? A zaslúžia si to? Zničia si sami svoj život a prečo by mali ničiť aj ten náš? Nedajme sa! Veľa zdaru!


26.9.2011 12:35:27
Pomohlo Vám, alebo pomáha, ak sa so situáciou niekomu zveríte? Často sa môže stať, že Vám ani neuveria. Neoplatí sa, radšej mlčať a čakať? Ale znáša sa to samému horšie! Máte nejaký "ventil", že dokážete ukázať, že Vás to nebolí?


26.9.2011 13:23:44
No, ako sa to vezme. Niekomu pomôže sa vyrozprávať a inému nie. To je individuálne. Nebolí to. Musíte sa o tom presvedčiť sama. Ťažko sa to píše, že ozaj to nebolí, ale iná cesta nie je. Ozaj to časom prestane bolieť. Verte! Veď keď sa trápime, ubližujeme sami sebe a prečo? Okašlaní sú naši manželia a nech sa spamätajú!


26.9.2011 17:09:30
Mne pomohlo , keď som sa zdôverila a rozoberala to s kamarátkou .Asi by ma roztrhlo , keby som to nikomu nepovedala .Dosť ťažké bolo sa tváriť pred deťmi , že je všetko ok . Dobré je rozoberať to aj s ním . No nie vždy je to možné . Oni sú chlapci ešte hákliví , keď zistia , že si dovolíme o nich hovoriť ...


29.9.2011 22:34:52
Keď mňa opustil manžel, bol to pre mna šok a veľký stres. Nebyť mojej kamarátky, ktorej som sa zdôverila, bola by som pod ich vplyvom urobila chyby, ktorým som sa vďaka jej múdrym radám vyhla. On so mnou komunikovať a riešiť problém nechcel, postavil ma pred hotovú vec - odsťahoval sa v dobe mojej neprítomnosti, nemal odvahu povedať mi priamo do očí, že má milenku - vraj býva u kamaráta. Nebol prístupný žiadnym argumentom, aby si to rozmysel a vrátil sa, aby dobre zvážil všetky následky svojho odchodu a neodchádzal k svojej o 19 rokov mladšej milenke. Akceptovala som teda jeho rozhodnutie a dala mu jasne najavo, že keď teda chce, nech ide a začne s ňou život rovnako ako so mnou - bez ničoho, a že nedovolím, aby to čo sme spolu nadobudli a raz to malo byť dedičstvom našich detí, on prehajdákal na milenku a jej deti. Naučila som sa s úsmevom hovoriť vetu: "Vymenil ma za mladší model s troma deťmi. Kto chce kam, pomôžme mu tam". Veľmi rýchlo, ani nie za mesiac, z tej veľkej lásky pri cudzích deťoch v prenajatom byte vytriezvel. Asi mu došlo, že hrá rolu "starého chrena", že by mal živiť cudzie deti, prispôsobiť sa ich spôsobu života a že prišiel o svoje pohodlie, na ktorý si všetci chlapi veľmi potrpia. S plačom prosil mňa aj deti, aby sa mohol vrátiť domov, aby sme mu odpustili. Súhlasila som s jeho návratom. Neviem, či som urobila dobre - už si ho nevážim, neverím mu a neviem, čo vlastne k nemu cítim a či by nebolo lepšie, keby som s jeho návratom nesúhlasila. Tak ako som sa trápila, keď ma opustil, teraz sa trápim, či som urobila dobre. Kamarátka r



Máte zdravotní problémy? Sdělte nám své příznaky - Pomůže vám naše poradna.


Diskuze Diskuze: otázky a odpovědi, zkušenosti a poradenství k Nevera manžela

Nový komentář k Nevera manžela

Předmět: Aj mne sa to stalo
Datum: 08.09.2022 09:21:28Autor: Liliana
Naše manželstvo vyzeralo byť šťastné, vnímala som ho tak ja aj okolie. Máme dve malé deti. Nevera môjho manžela trvala rok a pol. Niečo som tušila. A keď som sa pýtala, začal byť na mňa agresívny a dokonca ma začal biť. Slečna mi napísala. Tak som na to prišla. Môj manžel u mňa navždy stratil dôveru. Kvôli deťom to chcem ustáť. Žiaľ aj kvôli nemu. Stále ho ľúbim. Ale veľmi ma to poznačilo. Stretávam známych a všetci si na mne všimli, aká som nešťastná a kde zmizlo to slniečko, akým som bola. Neviem, či ešte niekedy smútok vymizne z mojich očí. Rada by som bola opäť tou, ktorou som bola.
Odpovědět

Předmět: Zdieľam toto svedectvo s partnermi
Datum: 06.07.2022 22:27:07Autor: Sheryl
Sheryl Weiss, skutočný životný príbeh:
Zdieľam toto svedectvo s partnermi, ktorí trpia problémami vo vzťahoch. Manžel ma opustil pred 3 rokmi. Bol som zranený a potreboval som pomoc, tak som hľadal na internete a narazil som na stránku, kde som videl, ako doktor Ola pomáha iným ľuďom s podobnými problémami. Kontaktoval som ho a urobil pre mňa špeciálne kúzlo. Na moje prekvapenie sa manžel po 24 hodinách vrátil domov. Takto sme sa opäť stretli a v mojej rodine je veľa lásky, radosti a pokoja. Dr. Ola môžete kontaktovať aj na WhatsApp: +27 63 597 0874 alebo e-mailom: drola.banjo@gmail.com. Som živým svedectvom jeho práce, tento človek je skvelý.
Odpovědět

Předmět: Reakcia muza a vedca
Datum: 26.11.2021 05:11:52Autor: Nicholas
Damy, co tu pisete, svedci o hlbokom neporozumeni muzskej sexuality. Muz je biologicky programovany, aby neuvedomele, bez zlomyselnosti a podrazactva, ale cisto pudovo vyhladaval pohlavne styky a rozsiroval svoje teritorium. Mala daktora z vas doma nekastrovaneho kocurika? Ak ano, viete o com pisem. Ak vas muz zajde za inou zenou, vobec to nemusi znamenat, ze vas nema rad ani ze mu u vas nieco nestaci. Kedze muz produkuje vela spermii, priroda to nastavila tak, aby mal potrebu ich rozsirovat. Kedze investicia spermii do jednej zeny nevedie k pozadovanej rychlosti reprodukcie, muz je programovany rovnako ako kocur alebo kohut hladat viac prilezitosti na parenie. Pritom vas mozd mat rad, ale priroda je silnejsia. Hlavne ze sa k vam vrati. Na zaver tolko, ze toto chivanie neschvalujem, ale viem ho pochopit ako vedec, a tiez ako muz.
Odpovědět

Vaše zkušenost/Komentář/Dotaz týkající se Nevera manžela

Položky označené * jsou povinné.
Vaše jméno *:
E-mail :
Předmět *:
Text příspěvku *:
Opište kód *:
(kontrola spamu)
"lekarna"
Chcete-li obdržet odpověď / reakce na Váš příspěvek, nezapomeňte vyplnit položku E-mail. Vaše emailová adresa nebude zobrazena ani jinak použita.

 

NEPOSKYTUJEME ZDRAVOTNÍ PORADENSTVÍ. Naše online poradna je určena pro všechny pacienty, užívající některý z léčivých přípravků, pouze pro obecné informační účely. Poradna v žádném případě neslouží jako náhrada odborné lékařské péče. Poradna pomáhá se správným užíváním léčivých přípravků, odhalit vzájemnou nesnášenlivost léčiv, při snížení výskytu nežádoucích, vedlejších účinků léčiv a jako osvěta a zdroj informací. Pokud si myslíte, že potřebujete lékařkou pomoc, okamžitě zavolejte svého lékaře nebo vytočte číslo 155.




Aktuální diskuze - LÉKY
Nejnovější příspěvky v diskuzi:

Astrid složení - Astrid regenerační ochranný lůj na rty "maxi" 19g
Vložil: Iva
2024-04-18 19:05:14

Dobrý den, zajimalo by mě z jakého důvodu výrobce zkurvil tento nejlepší jeleni lůj Astrid , tím , že tam nasral do složení ropu- parafinum liqidum.. koupila jsem si nový lůj a totálně smrdí a složení už je jiné než předchozí ...
Sumatriptan - SUMATRIPTAN MYLAN 50 MG 18X50MG Potahované tablety
Vložil: martina berková
2024-04-16 05:08:34

Chci se zeptat, proč není nyní dostupný v lékárnách Sumatriptan Mylan? Mají pouze Actavis a ten mi nedělá dobře. Proč není složení úplně stejné, jedná-li se o stejný lék? Děkuji....
profenid gel na klouby - PROFENID GEL 1X60GM/1.5GM Gel
Vložil: otipka karel
2024-04-13 09:45:50

nemužu jej sehnat v vlékarnach 1x60 gm/1,5gm...
Audiron - Audiron 30 ml
Vložil: Iva
2024-03-13 14:57:02

Dobrý den, můžu používat kapky Audiron když beru denně 1/2 prášky warfarin 3 ? Děkuij...
Aplikace clarelux - CLARELUX 500 MIKROGRAMŮ/G KOŽNÍ PĚNA 1X50GM/25MG Pěna
Vložil: Johana Jeřábková
2024-03-06 13:02:49

Dobrý den, doporučuje se aplikovat po koupely nebo před? Jde o to zda vadí, když budu mít umytou hlavu? Děkuji...

Aktuální diskuze - NEMOCI
Nejnovější příspěvky v diskuzi:

Granulace v krku - Utvary v krku
Vložil: Lubomír Slavík
2024-04-10 19:39:46

Dobrý den, mám granulaci v krku už hodně dlouho, několik let. Doktorka mi při zhoršení napíše ATB.na týden a dál bez kontroly. Nikdy né nepošle na ORL. Teď mám rýmu už více jak dva měsíce, pořád neprůchozí nos. Jim ovoce, vitamíny, Kalobu vitamin C, piju...
OPERACE Hydrokely a mastrubace - Sex po operaci hydrokély?
Vložil: Lukas
2024-03-29 15:06:23

Dobrý den, rozumím, že po zákroku bych nemél mít sex kvůli riziku poraněni, ale jak je to prosim s mastrubaci? jelikož jsem trpěl i na spermakokelu a bylo mi drive doporučeno masturbovat denně. Dekuji Jech...
Pupinky na předkožce a svědí - Pupínky na šourku
Vložil: Karel
2024-03-10 23:02:04

Dobrý den, udělali se mi pupinky na předkožce který svědí ...
- Problém s predkožkou a žaluďom
Vložil: Miroslav David
2024-02-27 03:02:58

Dobrý den , Chtěl bych se informovat mám problém s předkožkou je to už delší záležitost nikdy jsem o neřešil bal jsem se a hlavně styděl už od malá mi nejde stáhnout předkožka za žalud . Nyní mi je 23 a tento problém chci už řešit sex normálně mám ....
- Problém s predkožkou a žaluďom
Vložil: Miroslav David
2024-02-27 03:00:56

Dobrý den , Chtěl bych se informovat mám problém s předkožkou je to už delší záležitost nikdy jsem o neřešil bal jsem se a hlavně styděl už od malá mi nejde stáhnout předkožka za žalud . Nyní mi je 23 a tento problém chci už řešit sex normálně mám ....


ABC-LEKARNA.cz - Online poradna, zkušenosti a recenze pacientů s užíváním léčivých přípravků, jaký lék nejlépe zabírá na Vaše nemoci a vedlejší nežádoucí účinky. Informační web o lécích na předpis, volně prodejných lécích a doplňcích. Pokud si myslíte, že potřebujete lékařkou pomoc, okamžitě kontaktujte svého lékaře nebo vytočte číslo 155. Informace zde zveřejněné jsou pouze obecné a nejesou náhradou odborné lékařské pomoci, diagnózy nebo léčby!
sitemap.txt